Inlägg: 1219579
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Lindström: Det var väl ingen avblåsning de sista två minutrarna, Molin åkte ju runt som skinnet på kuken en midsommarnatt hela tiden ... skulle han avbrutit anfallet/trycket som laget hade? Förresten, var det inte Nordan som schabblade??
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Ove Molin, 18 säsonger som alltid nåågot överbetald hockeyspelare.
Fuck that.
Mina mamma gör sin 48:e i receptionen på BilMetro i Gävle... jag o tre småsystrar, alltid hungriga, alltid blåögda.
Respect mamma!
Ove Molin, 18 säsonger som alltid nåågot överbetald hockeyspelare.
Fuck that.
Mina mamma gör sin 48:e i receptionen på BilMetro i Gävle... jag o tre småsystrar, alltid hungriga, alltid blåögda.
Respect mamma!
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten:
Jo det var Nordan som sjabblade,tror Lindström insåg det och loggade ut;)
Jo det var Nordan som sjabblade,tror Lindström insåg det och loggade ut;)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Gusten: Börjar bli som med IFK Göteborg nu, skador och åter skador...