Inlägg: 1219700
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Huge: "Börjar bli lätt komiskt med alla skador nu. Snart är vi väl nere och plockar folk i J16...."
Huge nu är du okunnig! Det heter U16 ;-)
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Huge: Såg tyvärr inget rabiat hos Modo. Däremot så såg vi ut att göra mål vid 1-1, men så gjorde ni mål ändå.
Båda lagen var menlösa. Brynäs spelade typiskt bortaspel och kunde ha avgjort, i stället så avgjorde Modo. Tamt, men rätt.
Båda lagen var menlösa. Brynäs spelade typiskt bortaspel och kunde ha avgjort, i stället så avgjorde Modo. Tamt, men rätt.
Små marginaler och istf 1-2 när Nolander prickar ribban så gör dom 2-1 i slutsekunderna. När sen Sundström stirrar lite för mkt på puck och dom gör 3-1 i BP så kändes det avgjort. Krysset var dock inte långt borta, men det delas per automatik inte ut några poäng för bra insatser.
Undrar om Hansen kan spela med skydd för okbenet?
Börjar bli lätt komiskt med alla skador nu. Snart är vi väl nere och plockar folk i J16....