Inlägg: 1219797
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Vart har du din polare från igår? Är han inlåst nu? Gör honom en tjänst (och oss andra) - radera hans inlägg.
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Jajjen:
Vi sitter tillsamans och dricker Gevalia och sjunger Kumbaya...
Hansen borta minst en månad och lär därmed inte spela innan OS.
Vi sitter tillsamans och dricker Gevalia och sjunger Kumbaya...
Hansen borta minst en månad och lär därmed inte spela innan OS.