Inlägg: 1219893
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
rackham: Jag tror inte det spelar nån roll alls vilken 3kr tränare vi har, hockeyn i ES blir inte roligare för det. Vill vi ha en öppen offensiv hockey så krävs nog ett större tänk än att byta ut BÅG. Stängd liga? utökad liga? Mindre rinkar? Mindre mittzon? Begränsat med utlänningar till fördel för junisar? 4 domare? osv osv
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf:
Att utveckla ES verkar inte så lätt, ett kvartal i taget är väl framförhållningen vi får nöja oss med t.v.
Konkursmässiga lag ( DIF ) skall med i en tänkt ryss/europaliga.
AIK, av alla lag är ena stunden bankrutt av att spela i AS, huxflux är man aktuella för KHL.
Jag skulle inte vilja sitta o planera vad mitt lag skall ha för taktik inför framtiden under sådana omständigheter.
Att utveckla ES verkar inte så lätt, ett kvartal i taget är väl framförhållningen vi får nöja oss med t.v.
Konkursmässiga lag ( DIF ) skall med i en tänkt ryss/europaliga.
AIK, av alla lag är ena stunden bankrutt av att spela i AS, huxflux är man aktuella för KHL.
Jag skulle inte vilja sitta o planera vad mitt lag skall ha för taktik inför framtiden under sådana omständigheter.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf:
Precis. Och vart hör du den diskussionen?
Loob sitter på den enda aktiva nyckeln till framtiden: utredningen om ES framtid.
Tyst som i graven i övrigt.
Beklämmande.
Och vi som skall leda utvecklingen...