Inlägg: 1220087
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Just den kvällen förbrukade ni all er tur och allt ert flyt för det kommande årtusendet, för hela 2000-talet alltså. Så ni gör helt rätt i att suga på den karamellen.
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Ää jag gick och firade vårt andra guld vid stllningen 5-4, sen dess har jag bara haft lika roligt engång. Och det var när jag firade vårt 3e guld.
Förresten, det där hände samma århundrade som Hitler var i farten. Fick du damma länge innan du hittade den?
Förresten, det där hände samma århundrade som Hitler var i farten. Fick du damma länge innan du hittade den?
Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 28/12
Bissett19: Äh, sicket fantasifoster. Det ser man ju att det där är en skickligt iscensatt föreställning med mystiskt ljus och märkliga skuggeffekter som lurar ögat. Det luktar Konspiration 58 om alltihop.
Jag kontrar.
www.youtube.com/watch?v=sXF4P2RbGBA