Inlägg: 1220293
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
RÅDBJER DIN LILLA POLIS POTATISGRIS UT OCH JAGA MOPEDER ISTÄLLET FÖR HOCKEY SKA DU FAN INTE DÖMMA DITT JÄVLA SVIN!!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Granström har druckit trolldryck faaaaaaan va gööööööttttttt
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Ulf Rådbjer:
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!