Inlägg: 1220343
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Precis ALLA resultat är vår väg just nu, tänk om det kunde bli 3 poäng i afton!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke: Glöm 3 pinnar, lhc lägger kopplar snart ur friläget och lägger i ettan, då är BIF ett slaget lag. Det är klasskillnad trots att lhc går på halvfart!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke:
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.