Inlägg: 1220469
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
1+2 på Dackell ikväll!
Väldigt starkt att komma tillbaka 2 gånger i matchen och till sist vinna med 6-3. Det trodde jag inte! Prestationen blir ännu mer imponerande om man tänker på vilka spelare vi har borta..
FAN VILKA SKÖNA POÄNG!
Väldigt starkt att komma tillbaka 2 gånger i matchen och till sist vinna med 6-3. Det trodde jag inte! Prestationen blir ännu mer imponerande om man tänker på vilka spelare vi har borta..
FAN VILKA SKÖNA POÄNG!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
KAN kanske bli 3 poäng ikväll! =)
Ketchupflaskan i topp!
Ketchupflaskan i topp!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
henke1: Domination! Förnedring! YESS!!!!!!!!!! Det här har jag väntat på länge!