Inlägg: 1220485
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Denna seger är så jävla underbar med tanke på vilka vi mötte. Skall bli skoj och se bilderna på C+ sammanfattning här på "Mommas" Synd att SSK vände.
TACK BRYNÄS FÖR DETTA ÅRSAVSLUT!
TACK BRYNÄS FÖR DETTA ÅRSAVSLUT!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Ja, riktigt nice med 3 poäng ikväll! Det fanns liksom inte på kartan före kvällens match. Skönt!
All heder till grabbarna.