Inlägg: 1221067
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Finns ingenting som fungerar i den här matchen tyvärr.. Jag spyr!
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: HV måste göra sin sämsta match för den här säsongen, det gör det hela ännu tråkigare.
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: Ja, vomeringen sitter på tungan nu, fruktansvärt dåligt!