Inlägg: 1221089
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: Ja, och hur mycket speltid får dom? PP nu, katastrofalt!!
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
sylf: NC måste våga nu va har han att förlora,PP till junisarna,vaska om!!!!
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
sylf:
Tycker dem har mycket speltid,men det händer väl egentligen inte så mycket där heller,det är totalt menlöst BIF idag.Var nog hårt nyårsfirande.
Tycker dem har mycket speltid,men det händer väl egentligen inte så mycket där heller,det är totalt menlöst BIF idag.Var nog hårt nyårsfirande.
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
sylf: Ingen mening att hoppas längre, Cz kommer aldrig låta dem få chansen i avgörande lägen..