Inlägg: 1221095
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Bissett19: Dom har fått lite mer än vanligt, men ALDRIG i PP, då står Molin och grabbarna där och är patetiska!
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
sylf:
Håller med om att man kan kasta in dom i PP när inget händer,men orsaken till torsken idag är ju ett totalt håglöst BIF,alla tycks längta tills spelarbussen.
Kollade lite på DIF-FBK,vilken fart,vilket drag och en fight med kastade handskar mellan Printz och Goren,det är hockey det.
Håller med om att man kan kasta in dom i PP när inget händer,men orsaken till torsken idag är ju ett totalt håglöst BIF,alla tycks längta tills spelarbussen.
Kollade lite på DIF-FBK,vilken fart,vilket drag och en fight med kastade handskar mellan Printz och Goren,det är hockey det.