Inlägg: 1221096
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
MarcusElving: Allt annat än att lämna WO inför 3:e anser jag är tjänstefel av CZ. Det skulle vara internationell hockeyhistoria om vi lyckades ta en enda poäng med oss hem i dag. Det enda vi kan få om vi stannar och spelar 3:e är fler skador.
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
AVGÅ: Kommer inte att ske, efter 1:a stod ju Czkhstibarnzckli och garvade, hur fan kan man göra nåt sånt!