Inlägg: 1221102
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Czarnecki vet mest och är med laget varje dag och bla bla bla.. men vaaad har han att förlora att testa lite juniorer och lite fart i PP än Molin för en ENDA gångs skull...Varför är han så förbannat feg !!
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Partyjack: Ja, jag gråter alltid om Brynäs ligger under. Spelar ingen roll om det är serieledarna, Bräkne-Hoby eller Ryska Landslaget vi möter. Just nu känns det ju faktiskt bara farligt att offra de stackars spillror vi har kvar i laget med noll utsikter till poäng. Eller hur?
Sitter ni och gråter över 0-3 borta mot serieledarna?