Inlägg: 1221135
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Gurra88: Jag låter din och dom andra gamnackade gnällkärringarnas skriverier tala för sig själva.
Du vet, dom där gnällkärringarna som gnäller över att spelarna alltid ger upp men som själva ger upp vid minsta motgång.
Patetiskt att höra...
Du vet, dom där gnällkärringarna som gnäller över att spelarna alltid ger upp men som själva ger upp vid minsta motgång.
Patetiskt att höra...
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Ojdå, 3-2 när man kommer tillbaka! Jag ville ju ha 3-3 sa jag ju!
Jag kanske ska gå på affärn en sväng till;)
Jag kanske ska gå på affärn en sväng till;)
Fast skulle kunna sätta mitt liv på att brynäs inte skulle göra nått mål alls.. så en eloge för de