Inlägg: 1221139
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Fucking underbart!!! Järnkrok i PP, då blire mål!!
Men det är Oves mål.. Helt klart
Men det är Oves mål.. Helt klart
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
3-3 nurå så blir det tyst på gnällkärringarna härinne.
Då kan dom gå hem och deppa...
PP nu! KOM IGEN FÖR HELVETE :D