Inlägg: 1221141
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Huge: Med tanke på hur det såg ut hade man all rätt att gnälla! Nu däremot förtjänar laget beröm! HÄRLIGT Brynäs!
Håll detta nu så vi får en pinne, sen gör vi allt för att ta bonuspinnen..
Håll detta nu så vi får en pinne, sen gör vi allt för att ta bonuspinnen..
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Och bänka för fan Molin i PP.
Såna där passningar vill vi inte se...
3-3 och dags för gnällkärringarna att logga ut?