Inlägg: 1221158
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Partyjack: Vilket svammel. Vänta tills matchen är slut. Du skulle kunna ha frågat vilken etablerad och erkänd hockeyexpert vid samma tillfälle och han skulle ha gett dig samma svar.
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
AVGÅ: Säger väl bara att det finns etablerade och erkända hockeyexperter som också är gamnackade gnällkärringar...