Inlägg: 1221171
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
Nu skall vi vara över 6000 på måndag! Det är ju inte direkt konkurrens med något annat i Gävle en måndagskväll...
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
P: Äntligen har man börjat visa lite klassiskt Brynäs j-lar anamma! Är det en trend eller bara tillfälligheter. Efter 10 års kräftgång är man svårövertygad.
Sv: HV71 - Brynäs IF Lördag 2/1-2010
P: Jag kommer garanterat gå på matchen på måndag! Det är grabbarna värda efter den här bragden