Inlägg: 1222700
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Det syns i positionspelet i mellan åt att han tappar bort sig lite. Men inte som sagt, får han bara lite mer rutin så kommer det att bli bra. Att skola om sig är nog det bästa alternatviet för honom, som forward lär han inte platsa längre.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: Håller med! Forwardsplatserna blir ju överfulla när Silfverberg och kanske Rödin kommer tillbaka. Sedan knackar spelare som Järnkrok på dörren..
Sundström borde i alla fall överväga att kanske försöka skola om sig, han har ju utan tvekan potential till att bli en bra back.
Sundström borde i alla fall överväga att kanske försöka skola om sig, han har ju utan tvekan potential till att bli en bra back.
Redigerad kommentar