Inlägg: 1222736
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Ja det är ett vågspel hur man än gör, men bättre safe than sorry. Jag är riktigt orolig över ekonomin, man budgeterade med -1,1 i år och jag vågar inte tänka var prognosen ligger nu.
Ska det in en back tycker jag det ska vara en ledande back, offensivt eller defensivt, annars har vi killar som gör det mer eller mindre lika bra. Går det att hitta en ny Kokko eller Kudroc till ett bra pris så tycker jag att man ska ta in honom men annars tycker jag att man ska vara försiktig.
Ska det in en back tycker jag det ska vara en ledande back, offensivt eller defensivt, annars har vi killar som gör det mer eller mindre lika bra. Går det att hitta en ny Kokko eller Kudroc till ett bra pris så tycker jag att man ska ta in honom men annars tycker jag att man ska vara försiktig.
1. Det finns inget mer att bygga på gällande backsidan. Den är Löftunn.
2. En ny i gruppen är lika gärna vara en möjlighet som en risk. Både spelmässigt och i gruppdynamiken. Kudroc och Kokko är väl bra exempel på det.