Inlägg: 1222750
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Tror ni vi klarar oss långt med dom backarna vi har i ett ev slutspel el kvalspel?
Ska vi bara stå och stampa på samma stället så låter dom det bara rulla på, vill dom ha framgång och allt vad detta kan ge så måste minst en back in.
Går inte att grina att vi inte har pengar, detta finns bara att hitta dom och det är dom på åsens uppgift. Ragga in en storsponsor jobba lokalt sälj korv på torget visa förfan att dom inte vill ha minus i kassan. Framför allt dom VILL något!!
Ska vi bara stå och stampa på samma stället så låter dom det bara rulla på, vill dom ha framgång och allt vad detta kan ge så måste minst en back in.
Går inte att grina att vi inte har pengar, detta finns bara att hitta dom och det är dom på åsens uppgift. Ragga in en storsponsor jobba lokalt sälj korv på torget visa förfan att dom inte vill ha minus i kassan. Framför allt dom VILL något!!
Sen håller jag inte riktigt med dig om Löf. Tycker att han håller förvånansvärt bra trots allt. Är inte rädd för att sticka in näsan där det osar katt men är fortfarande lite för tunn fysiskt. Blir nog bra med lite mer pålagda muskler inför nästa säsong.
Kombinera det här med att Sundström fortsätter i samma positiva utvecklingstakt och att Bertilsson kommer tillbaka inom kort och du har ett läga där Zzz inte är helt fel ute.
Kan bli ett knepigt val för CZ/Sundlöv.