Inlägg: 1223136
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Okej, gör avbön!!
Lauritz har faktiskt gått från att vara en AS spelare till en ordinär ES spelare, som visserligen inte skulle ta en plats i nåt lag just nu placerat före oss, men ändå......Lite har han allt skärpt till sig.
Lauritz har faktiskt gått från att vara en AS spelare till en ordinär ES spelare, som visserligen inte skulle ta en plats i nåt lag just nu placerat före oss, men ändå......Lite har han allt skärpt till sig.
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Som jag sagt förr;Man ska kunna risa å rosa utan att behöva ta hänsyn till vad som står på ryggen på dom!
Redigerad kommentar
"Jag ska krypa till korset å säga att Lauritzen har varit bra."
Stort,nu är det bara Sylf kvar,det kan iofs bli värre;)