Inlägg: 1224004
Sv: A proposito de nada
rackham: Vilket rykte?Dom som har spelat eller på ngt sätt har eller haft ledarroller vet hur den här föreningen fungerar,det är inget konstigt med det,Brynäs har otroligt mycket att jobba med o förbättra o det vet dom!!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
faceoff: "Brynäs har otroligt mycket att jobba med o förbättra o det vet dom!!"
Är det nån som påstått nåt annat?
Sv: A proposito de nada
faceoff:
Jajamän, och skiljer sig Brynäs från något annat företag på den punkten?
Således... vad tjänar du på att torgföra rykten från dig själv eller dina kompisar som spelat eller varit ledare i Brynäs?
Karriär på "Hänt i Veckan på Sätraåsen"?