Inlägg: 1224015
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Tror nog att dom låter han få mycket istid så han själv kan bevisa att han har ngt att ge i Bif vilket jag hoppas,Ja va ska man säga om Huge inte mycket mer från min sida i alla fall!!!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
faceoff: "Ja va ska man säga om Huge inte mycket mer från min sida i alla fall!!!"
Nä, det brukar vara så.
När man inte har några sakargument själv så är det lätt att försöka avleda debatten till att handla OM sin motdebattör än VAD motdebattören har att säga....