Inlägg: 1224020
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rackham: Men det vet väl både du och jag vid det här laget att Cz inte har något sinne för matcnhning. Bara för att man är het får man möjligtvis inte spela. Så har det sett ut hela säsongen..
"Olika roller"
Om du har nån koll på hockey överhuvudtaget borde du inse att Rödins roll inte är fyra byten i en fjärdelina.. Snacka om att ge en spelare fel roll.
"Olika roller"
Om du har nån koll på hockey överhuvudtaget borde du inse att Rödins roll inte är fyra byten i en fjärdelina.. Snacka om att ge en spelare fel roll.
Gurra88:
Om det är bra för laget att Rödin spelar fyra byten, har han inte fått förtroende från tränaren då?
Att du skulle matcha laget annorlunda är säkert givet och då skulle andra få spela fyra byten, innebär det att de i så fall inte har ditt förtroende?
Olika roller.
Det handlar om man accepterar tilldelad roll för lagets bästa eller ej.