Inlägg: 1225056
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bissett19:
Vilken uppvisning, skulle vara en av de få som skulle jubla genom hela incideneten om det hände i gavlerinken :)
Vilken uppvisning, skulle vara en av de få som skulle jubla genom hela incideneten om det hände i gavlerinken :)
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Skön match, inte minst med killarna som rusar ut från utvisningsbåset för en fajt till...Bröderna Hansonvarning på det. :)
Lite kul också att det låter som publiken skanderar Brynäs, Brynäs...
Lite kul också att det låter som publiken skanderar Brynäs, Brynäs...
www.youtube.com/watch?v=lmkLYkQ0_Nk&feature=player_embedded#
Redigerad kommentar