Inlägg: 1225163
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Ja men klart att det är Rödins och Silfvers fel att vi förlorar? Skicka dom till Mora!!
Nej du Huge, jag vet ärligt inte om han var sämre än de som spelade 22 minuter heller?
Sen väldigt intressant hur man kan döma en spelare efter 1 match? I och med att du tyckte man skulle vänta mer än en halv säsong innan man kunde döma Kahnbergs prestation..Men det gäller bara vissa spelare det med antar jag.. precis som plus/minus bara är viktigt för vissa spelare.. Ska man inte ge Rödin 25 matcher innan man uttalar sig om honom då??
Nej du Huge, jag vet ärligt inte om han var sämre än de som spelade 22 minuter heller?
Sen väldigt intressant hur man kan döma en spelare efter 1 match? I och med att du tyckte man skulle vänta mer än en halv säsong innan man kunde döma Kahnbergs prestation..Men det gäller bara vissa spelare det med antar jag.. precis som plus/minus bara är viktigt för vissa spelare.. Ska man inte ge Rödin 25 matcher innan man uttalar sig om honom då??
Redigerad kommentar
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge:
Ja vi följer väl Rödin lite extra nu då :
Istid : 12:05
Skott: 1
Skott utanför: 1
+/- : - 1
Ja vi följer väl Rödin lite extra nu då :
Istid : 12:05
Skott: 1
Skott utanför: 1
+/- : - 1
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Ja, vi får hoppas att det är väldigt tillfälligt! Vi har ju trots allt en riktigt bra chans att dra ifrån botten i och med att vi har en match mindre spelad. 3 poäng mot Frölunda skulle vara väldigt bra :)
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Ang istiderna i kvällens skitmatch.
| 14 | Stephen Dixon | 00:31 |
| 16 | Sebastian Lauritzen | 06:42 |
| 5 | Simon Löf | 10:18 |
| 13 | Emil Sandin | 11:28 |
| 18 | Anton Rödin | 12:05 |
| 29 | Magnus Kahnberg | 13:29 |
| 33 | Jakob Silfverberg | 13:31 |
| 37 | Alexander Sundström | 15:49 |
| 10 | Peter Nolander | 17:09 |
| 15 | Simon Bertilsson | 18:11 |
| 9 | Niclas Andersén | 18:34 |
| 22 | Jörgen Sundqvist | 19:11 |
| 21 | Ove Molin | 20:11 |
| 39 | Jonas Nordquist | 20:37 |
| 19 | Calle Järnkrok | 21:13 |
| 8 | Eero Somervuori | 23:00 |
| 31 | Jonathan Granström | 23:57 |
| 11 | Juuso Hietanen | 25:09 |
Verkar annars som att Rödin och Silferbergs jetlag smittat av sig på laget.
Hoppas att det isf bara är tillfälligt... :-)