Inlägg: 1225192
Sv: A proposito de nada
micke: jodå, det kan jag nog ordna. Personligen föredrar jag en smaskig råbiff med mycket rödbetor men det är jag det. :)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tompap71:
Nr 1 på min "to do"-lista. Smaka råbiff.
Så är det köttfärs, hackad lök, rödbetor? samt salt på ett knäckebröd?
Nr 1 på min "to do"-lista. Smaka råbiff.
Så är det köttfärs, hackad lök, rödbetor? samt salt på ett knäckebröd?