Inlägg: 1225204
Sv: A proposito de nada
micke: det ska vara 100% nötfärs, och jag förstår dig. Var grymt tveksam själv första gången men blev positivt överraskad.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tompap71: Ok, att det skulle vara nötfärs sa du aldrig tidigare. Nu vet jag.
Iallafall har jag blivit hunrig nu, så det blir pyttipanna med lite extra chorizo och lök i, självklart med rödbetor och ett stekt ägg till. Pefekt bukfylla när klockan är halv ett.
Iallafall har jag blivit hunrig nu, så det blir pyttipanna med lite extra chorizo och lök i, självklart med rödbetor och ett stekt ägg till. Pefekt bukfylla när klockan är halv ett.