Inlägg: 1225214
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Nästa steg är att ligga i fosterställning i duschen och gråta, medan kallt vatten sköljer över dig.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Poffa: Helst ska man gnida en citron mot sin hud också, och mumla upprepande "jag är smutsig, jag är smutsig, jag är smutsig"
Sv: A proposito de nada
Poffa: Hahaha, precis! Får vänta tills imorgon, man ska helst inte spola så mycket i kranar och dylikt efter 22.00 när man har grannar ;)