Inlägg: 1225216
Sv: A proposito de nada
micke: Det sägs att alla män har en kvinna inom sig, min gillar tydligen glass! Måste faktiskt erkänna att pytt med extra schoritzo och ett ägg inte skulle sitta fel heller. Lät riktigt gott faktiskt!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Ska vi vara så här härligt ärliga mot varandra så kan jag väl erkänna att jag brukar sitta och kolla på Lilla huset på prärien och gråta. Det är väl min kvinnliga sida antar jag...