Inlägg: 1225285
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Huge: Jasså? Då kan man ju isf alltid säga att motståndarna var bättre, då det egna laget förlorar.. Du tycker ju alltid att grabbarna gör bra ifrån sig, i stort sett... Spelar ingen roll vad du säger, man släpper inte till så där mkt frilägen o misstag som igår, Brynäs var minst sagt virriga, man tappade puck titt som tätt o såg vilsna ut. Färjestad var stabila, men jag har då iaf sett FBK mkt bättre än igår! Därför tycker jag att Brynäs gjorde en svag insats igår!
Min poäng är ju att en sån insats ska uppmärksammas när man tar hänsyn till sitt eget lags insats.
Överlag är det märkligt hur många resonerar efter en förlust. Hur ofta hör man att bortalaget gjort en riktigt bra insats?
Nä, det är ett evigt gnällande och kritiserande av den egna insatsen, som om det inte funnits nån motståndare öht....