Inlägg: 1225314
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
arnio: Absolut, visst kan det vara så.. Men Ove är väl ändå inte ensam om att spela i sådana lägen? Och i och med att han spelar lika mycket PP så tar nog det nästan ut varandra..
"Att jämföra dessa två spelares +/- och dra någon som helst slutsats är svårt. man kan möjligtvis utläsa att ingen av dem imponerat speciellt mycket."
Det kan jag absolut köpa.. Sen har iofs Rödin spelat med sämre kedjekamrater än vad molin har.. Vilket gör väldigt stor skillnad.
"Att jämföra dessa två spelares +/- och dra någon som helst slutsats är svårt. man kan möjligtvis utläsa att ingen av dem imponerat speciellt mycket."
Det kan jag absolut köpa.. Sen har iofs Rödin spelat med sämre kedjekamrater än vad molin har.. Vilket gör väldigt stor skillnad.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
arnio: Undrar bara om Dixon är med mot Frölunda ? ska på matchen så vill gärna veta om nån kan säga
Att jämföra dessa två spelares +/- och dra någon som helst slutsats är svårt. man kan möjligtvis utläsa att ingen av dem imponerat speciellt mycket.