Inlägg: 1225401
Sv: A proposito de nada
rackham: Nej, det är enklare för lag med pengar. De kan anställa vilken klantskalle som helst som sportchef som gödslar pengar på dåliga värvningar tills han hittar rätt spelare. Vi måste ha en som aldrig gör fel. Vilken press!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen:
Ja, det gödslas en del i svensk hockey.
Alibi-gödsling... men så har vi inte de skarpaste knivarna som sportchefer heller...