Inlägg: 1225421
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Jajjen: Du har humor. Skitkul faktiskt.. Skoja så med oss här inne.. Nu förstår jag att du är ironisk.. Trodde ett tag att du va allvarligt efter och helt dum i huvudet.. kul kille. skojare där
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Gurra88:
Brendan Witt hade -34 på 65 matcher, så varför skulle inte rödin kunna vara så mycket minus? Haha!
Brendan Witt hade -34 på 65 matcher, så varför skulle inte rödin kunna vara så mycket minus? Haha!