Inlägg: 1225442
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Klart jag visste. Eftersom jag spelat hockey själv. Synd, där trodde ni att ni hittat en lucka. Förlåt att jag inte skrev så att ni alla åldergubbar förstod.. Men jag menar spel i PP, spel i bättre formationer, mer förtroende och därmed tror jag +/- förbättras av sig själv.
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Gurra88:
Att du alltid ska gå på åldern? Och om jag inte har fel så har väll Molin spelat endel matcher med Kahnberg och Granström... Och hur risiga har inte dom varit då?
Att du alltid ska gå på åldern? Och om jag inte har fel så har väll Molin spelat endel matcher med Kahnberg och Granström... Och hur risiga har inte dom varit då?
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Gurra88: Och om om fanns...
Redigerad kommentar