Inlägg: 1225450
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
zpith: Tar du illa upp..?ser du ljuset i tunneln?
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Gurra88:
Du är ju riktigt mogen, men vet du vad? Jag är 19år, född 90... Så nej, kan inte ta åt mig..
Du är ju riktigt mogen, men vet du vad? Jag är 19år, född 90... Så nej, kan inte ta åt mig..