Inlägg: 1225525
Sv: A proposito de nada
Det här var ju inget vidare.. Lauritzen har ju varit riktigt pigg på slutet tycker jag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mikeymike:
Kan inte påminna mig en liknande säsong när det gäller skador.
Det går fan sönder en spelare i var match som det känns.
Delar vi fystränare med Timrå eller vad är det som händer?
Kan inte påminna mig en liknande säsong när det gäller skador.
Det går fan sönder en spelare i var match som det känns.
Delar vi fystränare med Timrå eller vad är det som händer?