Inlägg: 1225956
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving: Hade nån sagt att vi skulle leda med 2-1 efter 40 min så hade jag trott att dom gick på droger... Stort av ALLA att stå upp och gnida på som dom gör, hoppas detta görs i ytterligare i 20 min bara!!
Då tar vi hem 3 ooootroligt sköna pinnar!
Då tar vi hem 3 ooootroligt sköna pinnar!
Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving: 1-2 slut på andra. Återigen en fantastisk period av Brynäs, synd bara att man inte kan göra fler mål!
Återigen, vi måste sätta våra chanser. Det är nästan viktigare än att spela bra ikväll! KOM IGEN NU!