Inlägg: 1226129
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
Partyjack:
Kan bara instämma, Järnkrok var strålande.
Laget gjorde förövrigt en heroisk insats. Var på plats och måste säga att jag knappt trodde mina ögon.
Vilken fantastisk lagkänsla och moral detta lag har.
PS
Tänk om man en dag får läsa följande: "kapten Järnkrok leder Brynässkutan". Jag vet inte vilka ledaregenskaper denne junior besitter men erkänn att det hade blivit viss respekt bara av namnet :)
Kan bara instämma, Järnkrok var strålande.
Laget gjorde förövrigt en heroisk insats. Var på plats och måste säga att jag knappt trodde mina ögon.
Vilken fantastisk lagkänsla och moral detta lag har.
PS
Tänk om man en dag får läsa följande: "kapten Järnkrok leder Brynässkutan". Jag vet inte vilka ledaregenskaper denne junior besitter men erkänn att det hade blivit viss respekt bara av namnet :)
Sv: Frölunda - BIF
Partyjack: Jag är inte det minsta förvånad. Jag såg honom i J-18 laget mot Malmö förra säsongen. Redan då briljerade han enormt, även i en J-20 match mot Hv-71 hade han lekstuga. Bättre än vad Bäckis var i Calles nuvarande ålder.
Årets bästa insats av kollektivet, där alla individer stod för toppinsatser.
Känns tråkigt att behöva peta Järnkrok från förstalinan efter en sån insats bara..