Inlägg: 1226148
Sv: Frölunda - BIF
Horace76c: Ja, på lördag kväll kan det vara läge att bumpa KS-tråden igen. Nu haglar 9-poängsmatcherna tätt jävlar i mitt skal!
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - BIF
Gusten: Tänk om vi skulle kunna vinna de två kommande matcherna mot SSK och Rögle! Då kan vi nog räkna bort KS i alla fall! ;)
Efter dom två matcherna är det sen 15 omgångar kvar, spelar vi bara hyfsat och inte hamnar i någon djup svacka så ska det räcka till slutspel tycker man! :P
Efter dom två matcherna är det sen 15 omgångar kvar, spelar vi bara hyfsat och inte hamnar i någon djup svacka så ska det räcka till slutspel tycker man! :P