Inlägg: 1226680
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Gällande dixon kan jag inte fatta.. Sånt här förstör elitserien, och gör den bara tråkigare och tråkigare. Visst vill man ha kvar dixon på isen, och efter 30 sekunder eller vad det va kan det tyckas onödigt. Men om man kan väcka ett lag i en match genom ett slagsmål eller nått måste man kunna göra det, utan att vara orolig för att vara avstängd 2 matcher.. Är ju rentav löjligt.. Dixon kommer nog inte slåss mer på ett tag, utan att låta för positiv till slagsmål, så är det ju faktiskt ett underhållningsmoment, särskilt när han hade ganska bra tryck i näven..;)
Heja Brynäs!!