Inlägg: 1227026
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
bradberry: Domarnivån är på disciplinkommitenivå. Kollat en del på DIF-LHF, där är domarn totalt urusel, dömt bort ett klockrent DIF mål och nyss tog han en 2:a på en klockren tackling. Fyfan så jävla spelförstörande dom är. Markus Nilson sammanfattade det bra. "domarna förstör allt som publiken kommer för att se"
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
sylf: Kan man förvänta sig att Nilson blir avstängd för det uttalandet? Fast han är ju Djurgårdare ...