Inlägg: 1227110
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Macahan: 3 pinnar, ingen bra match men det spelar mindre roll, det var inte det viktiga!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
sylf: Viktiga pinnar!! skönt med andrum. CZ dock ha problem med att motivera spelarna mot sämre lag..
Men nu fick vi tre pinnar..Och det är förbannat gött:D
Men nu fick vi tre pinnar..Och det är förbannat gött:D
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Grymt viktiga poäng! Får hoppas på 3 poäng borta mot Rögle Bandyklubb nu också, men där kanske de gör bort sig helt och blir blåsta på alla poängen? Vi får se. En match i taget.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
sylf: Innstämmer. Kul för Sundström. Ossi var väl duglig för att vara första matchen.