Inlägg: 1227180
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Huge: Ja, han är ruggigt bra och på ett sätt tycker jag att han faktiskt lyfter omgivningen, som Eero själv påpekade häromdan. Ge honom nåra kilo till, lite erfarenhet, så har vi en ny stjärna!
Där ska Cz&co ha cred som lyft fram honom, det trodde jag aldrig. Rödin, Thegel och Leidermark var ju de stora "stjärnorna" förra året.
Där ska Cz&co ha cred som lyft fram honom, det trodde jag aldrig. Rödin, Thegel och Leidermark var ju de stora "stjärnorna" förra året.
Iofs spelar han i en bra omgivning, vilket underlättar, men som Boork sa häromdan: han har integritet som spelare, dvs gör sina egna grejer och det han är bra på, istället för att i beundran titta storögt på sin äldre omgivning, sas. Har han bara psyket så kan det bli en ny Bäckis eller iaf i närheten.