Inlägg: 1227217
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Gusten: Det sjuka var att Järnkrok förlorade många tekningar, men de han vann var mot Pakaslahti, som dominerade totalt mot Brynäs andra centrar.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Kul att Brynäs kunde vinna även kvällens match! (o mkt bra gjort!) att slå ett SSK som kämpar där nere.. =D Tyvärr kunde man inte se kvällens match heller..
Men på lördag visar dom Rögle-Brynäs på C+ =D Vinner våra krigare då igen??? Hela 11p ner till Modo nu, känns riktigt skönt!
Är Dixie med på lördag då tro el kke avstängd ytterligare......? Sjukt minst sagt..............JO!
Men på lördag visar dom Rögle-Brynäs på C+ =D Vinner våra krigare då igen??? Hela 11p ner till Modo nu, känns riktigt skönt!
Är Dixie med på lördag då tro el kke avstängd ytterligare......? Sjukt minst sagt..............JO!