Inlägg: 1227401
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Partyjack: Nu handlar det ju inte om vad höken vill se utan vad gävle vill se.. Och det är väl inte svårt att lista ut att de vill se offensivare, aggresivare hockey?
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Partyjack: Jag håller med dig, vilket dom flesta hardcorehockeyfantaster säkert också gör. Men för att locka marginalåskådarna till arenan, så är en snygg dribbling, tunnel, rökare i krysset osv något som kanske gör att dom kan tänka sig komma tillbaka.
Vill du se vacker hockey så går det gott om uppvisningsmatcher på försäsongen, även allstar-matcher i vissa ligor.. Sök dig dit.