Inlägg: 1227450
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Huge: Du kan göra dig lustig över det.. men det är ju bara fakta att så är fallet.. Du har aldrig haft någon egen åsikt:) och det håller nog de flesta med om här inne:)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
Gurra88: Håller med....
(i förhoppningen att du ska sluta tjata nån gång...)
(i förhoppningen att du ska sluta tjata nån gång...)