Inlägg: 1227581
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs tränare
Labraaten: Nu är du på djupt vatten. Jag känner Sylf och vet vad han brinner för laget.
Labraaten är inte det en masjävel :-)
Labraaten är inte det en masjävel :-)
Sv: Nästa säsongs tränare
Labraaten: Ständig medlem sen 15 år, ändå står du registrerad som utan klubbtillhörighet här?? Och om du kunde läsa så skulle du inte öppna käften. Jag hyllar när JAG tycker att det ska hyllas, som jag gjorde efter VF matchen.
Att sitta på sidlinjen och kräkas ger inte många segrar...